15 mars 2011

Loppis och sol.

I helgen drog jag med Linus på loppisdag. Kändes lite tråkigt att åka ifrån stugan när det var så fint väder. Men det kunde inte hjälpas. Vi hade ju bestämt oss för att det skulle bli en loppis dag.
I lördags kändes det verkligen som att våren var här. Solen sken och snön började smälta från taken. Äntligen!!

På loppisrundan hittade vi några fler Carl Larsson tavlor till vår Carl Larsson vägg.
Linus hittade en spånkorg som han ville ha att bära in ved till huset med. Han lyckades pruta ned priset på den och var riktigt nöjd med köpet.
Jag köpte några ljusstakar som jag tidigare hittat på andra loppisar och som jag tycker är väldigt söta men ändå aldrig kommit mig för att köpa, men nu gjorde jag slag i saken.


Innan vi åkte på loppisar passade vi på att njuta lite av solen. 



Här försvinner snön från taket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar